Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 21 de juny del 2007

Estic de proves!!

Holes!!!

De moment vaig provant cosetes! estic descobrint com crear coses amb aquest bloc!!! fotos, mtges, enllaços, etc.. etc... i aniré provant fins que arribi al model que m'agradi!!!

Així que seguiré treballant!! a veure si em queda un bloc ben guapo!!

Eva_yam

5 comentaris:

Maria José ha dit...

Ànims, t'està quedant força bé. Ah! aquest noi de la foto de baix que porta una samarreta de color roig té una cara que em resulta força coneguda, qui deu ser?

enric ha dit...

Molt be!!
queda força be, encara que manquen algunes fotos........be, trobo a faltar la foto d'una super Drag star!!!!!!!!!!
Be, poc a poc!!!

Anònim ha dit...

Felicitats!! t'està quedant molt bé!

Anònim ha dit...

és força guai!

Enric ha dit...

Hola teta!
t'esta quedant molt xuli.Avarem si fiques algun joc.

Enric

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats