Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 24 de maig del 2010

Caminant - Flix - 22.05.10

Dissabte a les 8 del matí ja estava preparada per sortir!!!! com què el tato no va organitzar cap ruta senderista vaig decidir anar a caminar pel nostre poble!!!!!!
1 horeta!!!!!!!!! (algo és algo)


Però estic contenta ja què tant dissabte com diumenge he sortit a fer la meva ruta!!!!!!!! això si, el segon dia acompanyada per morcete!!!!!!! jejejeje
Dissabte vaig fer ruta de:
casetes-barri-circumval.lació-poble-casetes
I naturalment vaig anar acompanyada per la meva amiga càmera!!!! la qual cada cop que veu alguna coseta bonica es para per contemplar-la!!!!!!!! :)
Feia un dia genial, apart el riu estava dormint ja què si us fixeu a les fotos no feia gens de corrent!!!!!!! una passada!!!!!!!
I com no, vaig anar al mirador de la tope ja què hi han unes vistes impresssionants del nostre riu!!!!! llàstima del cablejat perquè les fotos quedarien maquíssimes!!!!!!







Resumint, 1 horeta dissabte i una altra horeta diumenge!!!!!!! almenys aquesta setmana podem dir que ha estat bona amb les caminades!!!!!!!!!! xdddd

Un petonàsssssssss bloquet!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats