Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 18 de gener del 2011

Senderisme Flix!! Sebes 17.01.11

Ahir, aprofitant el dia de festa, morcete i mua vam sortir a fer senderisme per Flix!!!!!!!!!!

Vaig agafar el Buck, el gosset del meu germà, i vam fer la ruta per sebes!!!!!!!!! la ruta és maquíssima i el buck va disfrutar moltíssim!! encara és un cadell i això és nota ja què per ell tot era nou i per qualsevol cosa es parava a contemplar!!! jejejeje

Vam estar dos horesssssss per sebes i vaig aprofitar per fer fotikis al buck i les cigonyes!!
En vam veure moltes i no vaig parar de fer fotikis ja què era una passada veure-les de tant a prop!!!

Aquí deixo les fotikis que vaig fer!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats