Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 2 de novembre del 2010

Senderisme Flix; ruta del meandre (01.11.10)


Estic contenta perquè començo a estar en forma!!! el diumenge em pensava que tindria agulletes després de fer 16,5 quilòmetres però no he notat res, solament una mica els bessons dolorits peròp està molt bé!!
Aquest dilluns vaig tornar a sortir a caminar però aquest cop la ruta va ser tranquil.la!!! el meandre de Flix!!!!!!!

Vaig quedar amb la Jaquelin i la Núria ja què els hi feia gràcia fer la ruta del meandre!! ahhhhhh i també va vindre la Berta!!!! això si, anàvem ben preparades..... vam portar el cotxe tot terreny!!! jejeeje


La ruta és fàcil, normalment és un 1 hora i 20 minuts però amb el nostre cas anaven tranquil.les i ens va costar 2 horetes!!
L'únic tram complicat és aquest de la foto!! aquí us heu de tornar pel camí que heu vingut o passar per davall de les canonades!!
Fa temps els nois que estaven fent les obres, em van comentar que amb aquest tram havien de posar un pontet però això m'ho van dir al mes de maig i estem al novembre!!
Si algú sap alguna coseta d'aquest tema, m'agradaria que m'ho digués!!!!!!!! és una pena que no es pugui fer tot el tram del camí!!
Nosaltres vam fer la ruta complerta!!! vam passar la barca i després vam fer tot el recorregut que és maquíssim!!!!!!!!!

2 comentaris:

enric ha dit...

Ja m'agrada que estiguis en forma!!!!una sortida molt bonica!

eva_yam ha dit...

jejeje però no ho estic tant com tu et penses!!!!!!! a veure si ara t'emocionaràs i prepararàs una macro sortida!! jejeejje

temps al temps!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats