Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 24 de gener del 2011

Senderisme Flix!! Pi de Montbrió (Diumenge 23.01.11)

Aquest diumenge vaig tornar a sortir però aquest cop ho vaig fer amb el meu germà Enrique i el Buck!! però vaig tindre una gran sorpresa, també es van afegir els meus nebots Enric i Arnau!!!!!!!

La sortida va ser molt bonica i la veritat és què vaig disfrutar molt!!!!!!

Vam fer 10 km!! 2 horetes!!!!!!!!!

és curiós perquè aquest mes de gener ha fet un anyet que vaig començar a fer senderisme i la primera ruta que vaig fer, va ser aquesta!!!!!!!!!!!!!!!

Aquí deixo les fotikis!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats