Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 1 de febrer del 2010

Senderisme!! Crònica Sortida a l'Ermita de Sant Jeroni!!

Com ja vaig dir anteriorment, em vaig apuntar a la sortida del meu germanet!!!!!!!!! sabia que seria dura de temps i de quilòmetres però no fins quin punt!! jejejeje
3 hrs. 30 minuts // 19 quilòmetres // Alçada 320 mts. // Dificultat: fàcil
A les 8.30 quedàvem el Benjamin, el tato i mua!!!!!!
Vam deixar el cotxe a la zona de la deixalleria d'Ascó!!!!!! Solament arribar vam veure una super costa i vam decidir deixar el cotxe a dalt i així estalviar-nos uns senyora costa!!!!!!!

Els primers minuts de sortida no vaig gosar a treure la càmera per fer fotos ja què el ritme que portàvem no em donava temps per perdre!! jajaja

He de dir que anava amb dos senyors que son uns cracks del senderisme!! apart de conéixer tots els camins que vam passar, tenien un bon ritme i naturalment arribar a la seva alçada no es cosa d'un dia!!

Per tant em vaig tindre de conformar en anar al meu ritme i no forçar la màquina perquè m'esperaven unes quantes horetes de caminata!!


De fet, si sóc sincera quan portava cinc minuts caminant ja estava fins als collonets de caminar! No sé si això també li passa a la resta de gent però a mi em passa sempre!!!!!!! Això si, tal i com va dir el Benjamin "quan tens la màquina calenta, les cames van soles" i és així, després ja et trobes agust caminant i no et fa res caminar i caminar!!

Em fa gràcia recordar-me de la primera costa del camí!! estàvem pujant els tres al mateix pas i a poc a poc el meu ritme va anar cada cop més baix, fins allunyar-me una mica d'ells ja què no podia! em faltava la respiració!! les cames podien però la meva respiració no!!! i a sobre, em feia ràbia mirar-me als meus companys!! tots dos estaven de conya!! el Benjamin es va passar tota la costa menjant i el meu germà parlant amb ell!! flipava sola perquè la pregunta que em venia al cap era:
- que solament la noto jo aquesta costa???
Apart el meu germanet es dedicava a donar-me ànims mentre pujàvem la costa !!! jajajajjaja (com l'hagués pegat amb aquells moments) jajajjajaja


Sempre he tingut molt esperit de competitivitat i naturalment veure que no estàs al nivell dels altres et desmotiva però naturalment no em puc comparar amb dos persones que porten molt de temps caminant per aquestes terres!! però encara que no ho vulguis quan estàs allí caminant amb ells, ho fas sense voler i et compares! jejeje

Però estic contenta perquè vaig poder aguantar el ritme en tot moment (bé, menys les costes però això era evident)
Aquesta pendent va ser la més difícil!! d'anada molt bé ja què era baixadeta! era justament abans d'arribar a l'ermita però solament pensar que l'havia de pujar ja m'agafaven tots els mals!!
Aquesta és l'ermita de Sant Jeroni! de fet son dos ermites juntes i molt ben cuidades!!!!! (Santa Madrona i Sant Jeroni) tenien unes senyores barbacoes i també molt de lloc per poder menjar amb la família!

Aquí vam esmorzar!! bé, més aviat vam fer un kit-kat molt ràpid! menjar la poma i marxar correns ja què si passes molta estona parada després et costa tornar agafar el ritme!!
Aquesta foto ja és de tornada!!!!!!!! l'anada la vam fer per un lloc i la tornada per un altre per tal de no avorrir-nos!!!!!!
Això segons em van explicar era una cisterna!!!! una passada!! i al costadet mateix és veia un mini-masia!!!!!
Aquí ja estàvem casi a Ascó!!!!!!!! vam trobar un búnquer, el lloc on és protegien dels bombardejos!!!!!!
Segons ens va explicar Benjamin, és dels últims que encara queden amb el sostre!!!!! vam poder entrar i fer fotikis!!!!!!!!!!
Aquesta foto és del búnquer per dins! una passada!!! apart està a peu de carretera i molt aprop de la deixalleria d'Ascó!!
Aquí ja estàvem aprop del punt d'inici de la caminada!! hi havien unes vistes impressionants del riu!!!!!!!!! no vaig parar de fer fotos ja què l'última costa me la vaig poder estalviar!! jejejeje
Teníem el cotxe a dalt del camí i muaaa ja no podia més i vam decidir que m'esperaria allí per tal d'anar més ràpids! jejejeje (aquí amb aquesta fotiki podeu veure la senyora costa que ens estava esperant i també es poden veure ells caminant)
Una vista maquíssima del riu i de la població d'Ascó.

Em vaig quedar parada de les vistes! una passada!! al fons d'aquesta imatge podem veure la carretera d'Ascó a Vinebre!!
Resumint que vaig aguntar els 19 km com una senyora i m'ho vaig pasar molt bé!! molt bona companyia i vaig aprendre més cosetes de les nostres terres!!


Per cert, també he de dir que dissabte a la tarda em feia una mica mal el cos de la caminta però el diumenge em feia molt mal els glutisssssssssss, no vegis!! semblava un pingüí per casa! jajajajajaj
és el que té forçar la màquina!! per algun lloc havia de sortir l'esforç!
Això si, estic contesta perquè a les cames no he notat les agulletes!! bé, una mica de dolor però m'esperava molt més!! això vol dir que anem per bon camí!! xddd
Un petonàssssssss bloquet! fins la pròxima crònica!
Si algun visitant vol fer aquesta ruta, el meu germanet ha posat el mapa al seu bloc!!

3 comentaris:

enric ha dit...

Uff!! ho pintes una mica negre però et vas portar força be. Vas aguantar com una campiona tot el camí i es clar ,les pujades costen una mica. Però tot arribarà!
Ara ja a organitzar la propera!!

Jaume Masip Llop ha dit...

Ànims, Eva, d'aqui a quatre dies et diràn que no corris tant!je, je...això de que si aguantes el primer quart d'hora, després és diferent ho puc confirmar, la darrera que vaig fer va ser al Montsant amb els de Rogles, vaig superar-ho i després vaig caminar "com un jabato" gairebé cinc hores.
M'agrada caminar, encara que no tinc gaire temps, això que fa l'Enric esta molt bé perquè amés en fa "publicitat", és una manera molt interessant d'estimar la nostra terra, ja saps, allò de que un no pot estimar el que no coneix...
Salut
jaume

eva_yam ha dit...

eisss tato!! homaa negre no ho pinto!!! he explicat les sensacions que vaig tindre! jejejeje la resta de conya!!!
espero que la pròxima caminta siguin menys quilòmetres! jejeje (o no!! perquè ara ja se suposa que serà diferent)

eisss Jaume! gràcies pels ànims!!
almenys no sóc la única que li passa!! jeje
com diu el meu germà això de caminar és un vici; com més surts, més ganes en tens!!

Tenim llocs maquíssims molt aprop de casa i la gent no ho sabem!!! a veure si entre tots podem fer una bona publicitat a les nostres terres i així anar-les descobrint i gaudint d'elles perquè val la pena perdres una estona al mig de la natura!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats