Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 4 d’abril del 2011

Senderisme Arnes - Els estrets pel riu de les Valls - 02.04.11

Aquesta ha estat la sortida més llarga que he fet i la veritat és que val la pena, és una passada!! des de l'inici fins al final!!!


El punt de sortida va ser a la població d'Arnes i pel què em van explicar hi han moltes rutes per fer per aquesta zona.




Vam caminar cap als estret i després d'arribar al Mas nou, direcció Beceit.



Passem pel collet roig i més tard arribem al coll de la creu i després anirem direcció del riuet de les valls.


Durant tot el recorregut ens trobem un paisatge impressionant!!!






Quan arribem a la zona del riuet de les valls comencem a veure els tolls d'aigua!!








És una passada!! Podíem seguir caminant per la sendera o baixar cap als tolls i fer el camí des de baix. (tot porta al mateix lloc).









Amb aquesta zona no vam parar de fer fotikis perquè era maquíssima!


















Després d'aquesta zona comença la part més difícil per mi, la pujada!!!!!! Jejejejej



Amb aquest tram em vaig cansar bastant ja què portàvem caminant més de 7 km i claross això ja es comença a notar a les cames!!


Però bé, vam anar pujant i em van tindre d'esperar amb alguns trams ja què la meva respiració no em deixava anar més de pressa. (pujada fins al coll de ferrera)






Un cop feta la gran pujada després ja era tot era baixada i això anima!!


Aquest tram va ser maquíssim ja què era pel mig d'un bosc. Aquí vam parar per dinar al mig de la sendera!! Per cert, l'entrepà estava boníssim!!!!!!







Després vam seguir baixant direcció al riu dels estrets!! Aquesta zona també era maquíssima!!


Aquesta roca ens va agradar molt perquè feia cara de gosset!!









Unes roques impressionants, el riu del estrets acompanyant les roques











i a sobre per acabar de ser perfecte, les cabres salvatges!! Que podíem demanar més??












Despreés aquest pontet però no es podia passar ja què estava fet pols!!!













Vam tindre de creuar el riuet i passar per sobre les pedres!! !!!










Amb aquestes roques vam veure 4 escaladors!! a la fotiki és veuen però molt petitets!!











Aquest últim tram va ser maquísism ja què tota l'estona vam estar acompanyats pels tolls d'aigua!!




Una ruta molt guapa!!
Val la pena caminar per veure tot això!! estic contenta perquè vaig aguntar molt bé!! el tram de pujada em va costar bastant però després vaig aguantar molt bé els quilòmetres que em quedaven per fer!!

Ja tinc ganes de fer una altra ruta per aquesta zona!!!

Distància: 18 quilòmetres
Dificultat: Moderada
Durada: 5 hr. 15 minuts caminant (temps total: 6 hr. 14 min)

Crònica i ruta del meu germà:


1 comentari:

enric ha dit...

Una bona crònica!!!
T'han quedat força be les fotos i el muntatge final millor.
Per cert, passamt les meves que jo no en tinc cap on surti jo!.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats