Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 5 de novembre del 2010

Senderisme Flix; Sebes 05.11.10



A partir d'ara hauré de mesurar les meves paraules!! l'altre dia vaig escriure que em començava a sentir en forma i avui el meu germanet m'ha volgut posar a prova!!!!!!!!!! jejejejej


En teoria sortíem en plan tranquis, a fer una volta curta!! però el xavalin s'ho ha pres en serio i ha volgut portar un ritme fort; em deia "quan la zona és plana, s'ha d'apretar!!!!!!! perquè sinó no fas cap esforç!!!" jajajaj


I així ha estat!!!!!!!!!! m'ha fet suar la gota!!!!!!!!!!! però estic contenta perquè ho he portat bé i el resultat ha estat bó!!!!!!! (almenys per mi, potser per ell no!!!) :)

Hem fet 2 hores i uns 10 quilòmetres!!!!!!!! (bé, hem parat 15 minuts per saludar al gosset)


El cotxe l'hem deixat al polígon i hem fet la ruta de Sebes!!! la ruta era:

Tot recte fins arribar al mas del director i un cop passat, hem agafat el camí de la dreta!!!!!! l'hem seguit tot fins arribar a un punt que hi han dos camins!! tens l'opció de seguir recte (aniries a parar cap a la carretera de maials) o tires cap a l'esquerra i tornes cap a sebes (a la zona de les cigonyes)


Així que nosaltres hem tirat cap a l'esquerra!!! i després arriba un moment que s'acaba el camí i tens dos opcions (dreta o esquerra) si vas a la dreta aniries cap a Riba-roja (a un mirador) i l'esquerra et porta cap a al zona de les cigonyes.





Aquest és el millor tram!! el més maco ja què tens molta vegetació i és maquíssim!!!!!!!! i quan arribes a la zona de les cigonyes encara és més guapo!! Hem fet una visita a les zones més importants i hem tornat cap al camí!!!!!!!!!

Ha estat una bona sortida!!!!!!!!!! un lloc per recomanar!!!!!!! molts cops la gent, marxem fora a visitar cosetes interessants i nosaltres aquí en tenim unes que son una passada!!!!!! val la pena deixar-se perdre per Sebes!!!!!!!!!!



Distancia: 10 quilòmetres
Durada: 2 hores
Dificultat: fàcil


1 comentari:

enric ha dit...

Jajjaja!!! no té posat a prova, solament hem caminat a bon ritme, com ha de ser quan vas pel plà.
De totes formes, t'has defensat força be.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats