Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 3 de maig del 2010

Divendres 30.04.10; caminant per flix!!

Bon dia bloquet!!
tinc molta feina per tu però també tinc tota la setmana per davant!!!!!!!



Divendres com què tenia festa per la tarda vaig decidir d'anar a caminar una mica per tal d'estar preparada pel dissbte ja què m'esperaven 13 km per fer!!!!!!!!!

Així que vaig fer ruta pel poble!!!! en total 50 minuts a un ritme normal!!!!!!

la ruta va ser:
les casetes - barri- hortets del riu - circumval.lació - poble- casetes

Em va fer gràcia prendre'm la càmera ja què sempre trobes cosetes boniques!!! l'altre dia quan vaig fer la circumval.lació vaig veure des de la carretera un hortet molt maco i em va fer gràcia passar a veure'l!! un hortet dedicat a les flors!!!!!!!!!! feia goig de veure ja què n'havien molts i totes de diferents colors!!!!!! donava molta vida!!

No sé de qui és aquest hortet però és per felicitar amb aquest senyor o senyora!!!!!!!!!! Aquí deixo les fotikis que vaig fer de la meva ruta!!!!!!!!!!





Un petonàssssssssss bloquet!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats