Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 6 d’agost del 2008

El soparet amb la family!! 05.08.08!!

Que puc dir!! que vaig disfrutar d'un soparet ben acompanyada pels meus!
En teoria no havíem de celebrar res però la meva mare tenia ganes de celebrar el meu aniversari i a mi em va faltar temps per apuntar-me! jejejeje

Va vindre tota la family, solament faltaven els nens i la Laia gran ja que estaven de vacancetes però no em va faltar la seva trucada felicitant-me!! un altre any serà! també vam tindre una invitada especial, la Georgina que no es va voler perdre la festa! En resum vam ser 15!! deu ni do!

El soparet va estar molt bé!! molta gent, molts regalets i molt bona companyia, que es pot demanar més!! fins i tot vaig tindre pastís i vaig riure molt bufant les espelmes! bé, no sé si qui va riure més de tots!!

Aquí us deixo les fotikis que vaig fer amb la meva nova càmera que em va regalar morcete!!
Gracietes a tots per compartir aquest dia amb mua!!!
Un petonàsssssssssss bloc

1 comentari:

enric ha dit...

Hola Eva!
si, va ser un bon soparet amb familia. La veritat és que hi erem quasi tots ( amb ausencies justificades) i ens ho vam passar be. De fet, és bonic poder estar junts sigui pel fet que sigui.
Be Eva, felicitats i gràcies per la festeta!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats