Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 9 de gener del 2009

vídeos musicals

Fa dies que no escric res ni he posat cap fotiki!! un dia d'aquests em posaré a fer-ho!! avui solament posaré aquests vídeos que m'agraden!!

L'altre dia vaig descobrir aquesta cançó i com més l'escolto més m'agrada!! és de la Marta Sanchez i el Carlos baute!! està molt bé!!



Després també tinc aquesta que em va agradar! solament l'he escoltat un parell de cops però em va agradar la lletra i el vídeo està molt bé! és de la Laura Pausini "En cambio no"


Vingaaaaaaaaaaaaaa i ara vaig a posar l'última!! aquesta l'he escoltat molts cops i no em canso!! Coldplay; viva la vida

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats