Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 11 de desembre del 2012

Reflexió d'avui!! 11.12.12 - vídeo -

Què bonic!! avui navegant pel blog de les emocions he trobat aquest vídeo!! 

Quina reflexió més maca!!

M'ha agradat quan parla de recordar a una persona quan no hi és!! 

 



M'ha vingut al cap quan les nostres persones estimades ens deixen en aquest món i les recordes en moments puntuals, tal i com diu aquest vídeo!

Una cançó!! 
Un llibre!! 
una olor!! 
una veu!! 
un nom!!
un petó a la front! 
el pas d'alguna persona! 
un lloc en concret!! 
tot et recorda a ells!!

Com era lògic, m'he emocionat al veure aq vídeo i m'ha fet donar voltes a la meva ment!!

T'anyoro!!!!!!!!!!! 
Et segueixo trobant a faltar papa!!!!!!!!!! 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats