Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 12 de setembre del 2013

11.09.13 - Via Catalana - Tram 146 - Hospitalet de l'Infant!!!



Vaig anar a la cadena humana de la diada!!  Va ser impressionant!!!!!

En un principi no hi podia anar però a l'últim moment vaig poder anar!!!!!









Vaig anar al costat de casa, Hospitalet de l'Infant i em vaig afegir al lloc on estaven uns amics meus!!




La experiència em va encantar!! la veritat és que no sabria explicar-ho en paraules!!

Crec que aquestes coses s'han de viure però sobretot s'han de sentir!!!!!!







Solament puc dir que jo hi vaig ser!!!!!!! i què em sento orgullosa de ser catalana i tener aquest sentiment per la meva terra!!









Aquí us deixo les 4 fotikis que vaig fer d'aquest dia!!





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats