Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

diumenge, 20 d’octubre del 2013

11.10.13 - Flexus Teatre - "Lisístrata d'Aristòfanes"



Per festes no hi vaig poder anar i aquest cop no me la volia perdre!!!!!!!!!! tothom n'havia parlat molt bé i sobretot la meva mare!! li va encantar així què segur què havia d'estar bé!! 

Vaig anar expressament a Flix per tal de poder anar al teatre!!!!!!!!!!!





 Em feia gràcia veure com actuava el meu nebot Enric i la veritat és què em va impressionar!!! un paper llarg i el va clavar!! 

La resta d'actors també em van agradar molt i n'havien molts que era el primer cop que actuaven i em van agradar força!! sobretot em quedaria amb la bona estona que vam passar tot el públic ja què va ser una obra divertida i molt distreta.

ahhhhhhh i la part final va ser molt original, em va sorprendre!! 


Bé, des d'aquí felicitar a tot l'equip de Flexus Teatre!!  

FELICITATS x aquesta obra tant divertida!!  


Aquí deixo el vídeo què he tret del facebook on es veu el ball del final de l'obra. 




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats