Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 13 de desembre del 2013

Els nostres amics inseparables!!!

Un vídeo maquíssim!!!!!!!! els que som amants dels animals ens sentim identificats!!!!!!

perquè ells ho són tot!!!!!!!! és una part important a la nostra vida!!!!!!!! 

Una vida sense gossos és trista, almenys per mi!!!!!! quan va marxar el Dandi, vaig estar un any sense gosset i puc dir què em faltava algo al meu interior; necessitava aquell carinyo què solament et poden donar ells, aquella companyia de saber què no estàs sola i sobretot aquella comprenssió fins a l'infinit que tenen ells amb tu!!!!! 

Ara tinc la Noa i podria dir què és la meva amiga inseparable perquè a tots els llocs on vaig, sempre ve ella!!!!!!!!!!  però el més bonic és què comparteixo aquests pensaments amb la meva parella ja què ell pensa i sent, el mateix què jo!!!!!!!

els 3, fem una gran família!!!!!!!! un bon equip!!! jejejejeje 

aquí deixo aquest vídeo tant maco!! 


perq    

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats