Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 14 d’octubre del 2009

El bloc de l'Enric

Avui m'ha fet gràcia veure que el meu nebot Enric m'hagués escrit!!! i encara m'ha agradat més quan m'ha dit que ha tornat a escriure al seu bloc!!!!!!!
Per tant, avui li dedico aquest post!!!!!!! a veure si a partir d'ara el puc incloure a la meva llista de blocs actius!!!!!!!!
Un petonàssssssssssss bloc!! adjunto l'enllaç al seu espai!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats