Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 1 de març del 2010

EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA FESTA DILLUNS DE PASCUA

Fa dies vaig sentir pels bancs comunicats de Ràdio Flix què s'estava organitzant una exposició fotogràfica sobre la festa de l'ermita!!!!!! em va fer gràcia ja què fa temps vaig escannejar fotos antigues de l'ermita i vaig pensar que les podria enviar!!

Sobretot em va acabar animant l'opció que les podia enviar per correu electrònic ja què em facilitava la feina!!!!!!!

Així que el divendres passat vaig enviar les fotos que tenia!! fotos de molts anys! 1960, 1962, 1993, etc...!!!

També vaig estar buscant publicitat de l'exposició per la web de l'ajuntament i no la vaig trobar! avui el nostre amic blocaire Josep Antoni m'ha comentat que ho havien posat a la web però no estava a la pàgina principal.

Així que avui deixo la publicitat del tema per a què la gent s'animi a enviar fotos i fer una bona exposició de la nosta festa de l'ermita; més endavant posaré les fotikis que vaig enviar.

Anunci a la web de l'ajuntament:

La Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Flix comunica que s'està organitzant una exposició fotogràfica sobre la festa de Dilluns de Pasqua a l'ermita del Remei, la qual s'exposarà en públic a Ca Don Ventura durant la propera Setmana Santa.
Es demana a les persones que disposin de fotografies d'aquesta diada festiva i vulguin col·laborar, les puguin aportar, dirigint-se a les oficines municipals, en el seu horari d'atenció al públic (dilluns a divendres, de les 9 h. a les 14.30 h.). En cas de fotografies en format digital, es poden facilitar també enviant-les a l'adreça electrònica
arxiu@flix.altanet.org.
P.D.: aquestes fotos que he posat son de l'any 1.960

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats