Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 12 de novembre del 2010

Montse Banegas estrena llibre!!


Ahir vaig entrar al bloc de pere i vaig veure la notícia!!!!!
fins i tot va posar un enllaç on parla la Montse i ens explica de què va el seu nou llibre!!!
El primer llibre me'l vaig llegir; avui buscava si havia posat algun article però no he trobat res.
"Una dona incòmoda" em va agradar molt però també he de dir que em vaig decepcionar una mica!!! no pel llibre sinó perquè tenia una idea del llibre que no es corresponia amb la realitat!!
Em pensava que parlaria del nostre poble, de les vivències als pobles però res de res!!!!!!!!! però l'error va ser meu de relacionar Montse = Flix!!! jejejeje
Però parlant del llibre em va agradar!!! em va enganxar i això és el més important d'un llibre!! que tinguis ganes de llegir-lo i que no el deixis!!!!!!!!
Aquest també té bona pinta!!! espero que tingui sort!!!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats