Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 1 de setembre del 2011

Els Figots Satànics han tornat!! Festes Majors Riba-Roja d'Ebre 2.011


No sóc figota però podria dir que una part de mi es sent figota!! son molts anys els que he passat a Riba-roja a l'estiu!! podria dir que fins als 23 anys no em vaig perdre cap festa major d'allí!! de flix marxava correns al meu segon poble i no em perdia cap nit de festa.

Ara ja porto uns quants anys que no hi vaig ja què al faltar el meu pare, vam deixar d'anar-hi ; com és natural, la festa sense ell no és el mateix.

El meu pare era figot i els meus padrins i moltíssim família també!!!!!!! podria dir que m'he criat a casa la meva padrina i he passat molts estius allí; els correfocs els he vist sempre, des de el primer dia!!!!!!! Tinc moltíssims records de Riba-roja i un d'ells és veure el canvi de la festa dels correfocs, és a dir........... la creació dels diables figots!!

Podria dir que he vist néixer la colla dels Figots Satànics i sé que això ho porten a la sang!!! me'n recordo de tots els joves al davant dels correfocs i sobretot, els figots més valents sempre estaven al davant vivint la festa i animant als diables d'altres poblacions que venien a la festa.

Un bon dia, aquest grup de joves que animaven la festa, van decidir formar una colla de diables anomenada "ELS FIGOTS SATÀNICS" i la veritat és què ningú millor que ells per animar la festa.

Encara me'n recordo el primer any que van sortir, com corriem la gent per aquells carrers!! jeejejje
Ens van sorprendre a tots els assistents!!!!!!!!! tothom deiem "no ho faran" i realment van fer el què la gent esperava que fessin!!!!! PERSEGUIR a tothom pels llocs més inesperats!! jejejejeje

Els figots sabien tots els amagatalls de la gent que ens agradava veure'ls de molt a prop però amb seguretat!! jejeje

La gent es va tindre d'amagar dins dels portals, de cara les parets dels garatges o darrera els cotxes ja què els havia agafat de sorpresa i no tenien temps per córrer !! jejeejej

Encara me'n recordo veure als meus pares correns i dient "com s'han passat!!!" però això si amb una rialla a la boca!! jajajaajja

També me'n recordo de la bicicleta!! la gran idea que van tindre!!!!!!!!! la vaig veure baixar per 1r. cop pel carrer de ma padrina (darrera l'església); aquest carrer les altres colles de diables no sabien que existien però els figots siiiiiiii! jajajaj

Aquest carrer fa baixada i ningú ens esperàvem una bici i molt menys enlluernada!! de sobte vaig veure a Xavi baixar amb la bici tota adornada de focs d'artifici!!!!! una passada, molt impactant!! encara estem corren tots! jajajaja

I al carrer de darrera l'església, aquell carreró que mai venien els diables i que veies la festa en directe, fins allí venien els figots satànics.

Qui millor que els del mateix poble per fer la festa!!!!!!! per mi, va ser una gran encert crear aquesta colla de diables ja què la gent d'aquí ho viu amb molta més intensitat que altres.


Així que després de veure com han superat la petita crisis de la colla de diables, m'alegro molt que hagin tornat i sobretot veure que ho han fet per la porta gran, amb una senyora actuació.

FELICITATS!!!!!!!!!!

Aquí us deixo el vídeo que han fet de la seva presentació:




Tothom en parlava pel facebook de l'actuació dels Figots Satànics aquestes festes majors de Riba-Roja d'Ebre i la veritat és què tenia ganes de veure aquest vídeo!!

Una passada!!!!!!!!! des d'aquí vull felicitar-los perquè ha estat molt original l'espectacle que han fet abans d'iniciar els correfocs de festes majors!!

Després d'un temps en silenci i de lluita, podem dir que han tornat els FIGOTS SATÀNICS!!!!


FELICITATS!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats