Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 31 d’agost del 2012

"Sense Tu" Teràpia de Shock

Ja l'havia sentit però no sabia la història!!!!!!!! 

Ahir en un programa de Tv3 explicaven la història d'aquesta cançó!!!!!! 

S'ha fet famosa amb la sèrie de Tve "Polseres Vermelles" i ahir el grup Teràpia de Shock ho comentava.

Em fa fer gràcia perquè van explicar la història d'aquesta cançó!!!!!!! La van escriure de ben jovenets i sempre la cantaven a tothom!!!!! jejejeje

podríem dir que és la història d'un primer amor!!!!!!!

Però crec que el més maco és què aquestes cançons et deixen viure la teva pròpia història!! cadascú pensem  amb la nostra persona especial, amb els nostres records i fem volar la imaginació!! 

m'agrada molt aquesta cançó!! 


lletra de la cançó:


És de nit,
És tot fosc,
Estic sol,
I no hi ha ningú
És de nit,
Un record
Dins el cor
Ella hi és a dins

Els seus ulls,
Són brillants,
Un somriure extravagant,
Ja no hi és,
L'he perduda ,
Va marxar,
Lluny del meu abast
I sempre estarà al meu cor...

Sense tu, jo no puc,
Sense tu, si no hi ets,
Sense tu, jo no sóc ningú.

És de nit
És tot fosc
No estic sol, no ho estic
Tu estàs amb mi.

Els seus ulls,
Són brillants,
Un somriure extravagant,
Ja no hi és,
L'he perduda ,
Va marxar,
Lluny del meu abast
I sempre estarà al meu cor...

Si no estàs aquí
Si no estàs amb mi
Jo no et puc mirar
Jo no et puc sentir

Si no estàs aquí
Si no estàs amb mi
Jo no et puc tocar
Jo no et puc besar

I sempre estaràs al meu cor...



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats