Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dissabte, 20 de juliol del 2013

La meva paella

 El passat dia 14 vaig fer paella!! una cosa normal per molta gent però per mi, no!!!!!!

és la meva primera paella preparada per mi!!!!!!!!!

Després d'apuntar-me bé la recepta de la meva mare, em vaig decidir a fer-la!!!!!!






No les tenia totes a veure com quedaria ja què segons diuen has de parar molt de compte en el tema de l'arròs per a què quedi al punt!!

Vaig estar molt a sobre de la paella i la veritat és què pot ser la vaig marejar i tot!! jejejeje

Diuen que no es remena la paella però la meva es va sentir molt presionada perquè tenia tota l'estona els meus ulls a sobre!! jejeje


El resultat va ser millor del què m'esperava!! va quedar molt bona!!!!!!!

Ja no ho dic jo sinó el meu morcete!!!!!!!! Em feia respecte que no li agradés però la meva sorpresa va ser positiva, li va encantar!!!!!!!!!

I sé que no m'ho va dir per dir perquè ell és molt sincer i sempre em diu la veritat en el tema menjar!!!!!!!!

Aixi que estic molt contenta!!!!!!!!!!!! Ara tornaré a repetir-ho ben aviat i així deixarà de ser una novetat per mi!!!!!!!!!!!




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats