Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 22 d’agost del 2007

Festes de Flix 2.007

Aquesta setmana passada van ser les festes majors de Flix! van estar molt bé!
Em pensava que casi bé no sortiria ja que pintava bastant malament! els amics no sabien si vindrien i l'Alex treballava dijous i divendres!

Finalment vaig poder sortir tres dies i la veritat es que m'ho vaig passar de conya! feia temps que no sortia de festa amb els amics i m'ho vaig passar molt bé!!

Avui navegant per blocs de gent de Flix he vist bastantes fotos de les festes i sobretot m'ha fet gràcia trobar un video dels gegants de flix ballant a les festes!

El deixo aquí com a record!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats