Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 12 de setembre del 2007

Un reportatge dels amics

Com es sol dir normalment "lo prometido es deuda"!! ja fa temps que els hi vaig dir als meus amics que posaria unes quantes fotos d'ells i aquí les tinc! he buscat una mica i he posat fotos d'aquests últims anys! bé, en falten moltes però aq són les que m'han fet més gràcia de posar! espero que us agradin!! ahhhh abans que se m'oblidi falten fotos de les seves respectives parelles però encara estic pendent que m'ho enviÏn!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats