Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 6 de juny del 2008

rummmmmmmm rummmmmmmmm



Si tot va bé!! aquest cap de setmana estarem com aquests de la foto!!
veient les motos en directe i passant moltíssima calor!! jejejejeje
que bien!!
em posaré moreneta i de pas gaudiré del meu esport preferit!!!!!!!
Ja m'estic preparant la bossa, espero no deixar-me res!!
Pos esoooooooooooooooooooooo que ja en tinc ganes!!
ja intentaré fer fotikis per posar-les al bloc!!

Un petonàsssssssssssss bloc
i molt bon cap de setmana a t@ts!!!!!
ahhhhhhhhhh i una coseta:
Tatooooooooooo ja et trucaré des de el circuït per dir-te.....

"RABIA COME"!! jejejeje



1 comentari:

enric ha dit...

eiii!!!! ja hi comptava amb la teva trucadeta sense ànim de res, a l'hora de la cursa, escoltant el soroll de les motos mentre passen per la recta.....no, si la nena ho fa de bon rotllo!!!
que uns ho passe-ho molt be!!!!!!ja m'ho explicaras!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats