Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 26 de juny del 2008

Unes fotos històriques! jejejee

Després d'escannejar moltíssimes fotos, avui he decidit posar-ne dos ja que son fotos de molta gent de Flix! fa gràcia veure-les després de tants anys!! aquí les deixo!!





Aquesta me la van passar!! la veritat és que no en tenia cap de l'escola del barri!! em va fer molta gràcia veure-la ja que ni me'n recordava de tota la gent que hi anavem!!

És molt bona ja que son molts els nens que és poden reconéixer amb aquesta foto!!
aquí la deixo!! a veure si em trobeu!! jejejeje




Aquesta és de la comunió!!
i m'ha fet gràcia posar-la ja que també surt molta gent coneguda! jejejeje

3 comentaris:

Enric ha dit...

quina ets tu' També esta lo padri?

enric ha dit...

hola Eva!
ha plogut una mica des de la foto!!!! molt bonica!!

eva_yam ha dit...

jejejeje holesssssss enric!!
pos sipsssssssssssssssss que ha plogut!! però em va fer ilu veure aquestes fotikis i vaig pensar en posar-les al bloc!!!

un petonàsssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats