Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 26 de setembre del 2011

Floretessssssssssssssssss




Dissabte vaig veure aquest arbre amb aquestes flors tant maques i no em vaig poder aguantar i li vaig fer unes quantes fotos!!















No sé com es diu però les flors son maquíssimes!!!!!!!!!



2 comentaris:

Josep M. Albiac ha dit...

Hola Eva! Aquest arbre es diu Callistemon (també li diuen limpiatubos)i és originari d'Austràlia (enlloc de plantar moreres o plataners, allà n'està ple i fan molt goig).
Jo en tinc un al pati però enguany sols m'ha florit una vegada!

Salut!

PD: Va poder fer la denúncia aquell conegut teu que va trobar la rabosa?

eva_yam ha dit...

aiss moltes gràcies! quan posava les fotikis vaig pensar a veure si algun blocaire expert em contesta! jejeje

gracietes!!!!!!!!!
La veritat és què és preciosa; la vaig veure a reus al costat d'una benzinera i no em vaig poder resistir a fer-li una foto!!

(per cert, les flors estaven plenes d'abelles)

i sobre el tema de la rabosa! em va dir que ho intentaria!! de totes formes hi han 5 persones més que s'han interessat amb les fotos i per fer la denúncia!! espero que algú d'ells ho hagi fet!!

a veure si m'informo i t'ho dic.

Gràciesssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats