Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

diumenge, 23 de juny del 2013

3 anyets sense tu!!!!!!!!!! El meu Dandi!! 23.06.13

Com passa el temps!!!!!!!!!

Avui dia 23, fa 3 anys que em va deixar el Dandi!! sembla mentida!! he buscat els articles què vaig escriure aquells dies i m'han fet vindre aquella tristesa d'aquells moments!!!! 

http://www.evayam.blogspot.com.es/2010/06/dies-tristos-230610.html

http://www.evayam.blogspot.com.es/2010/06/el-seu-enterrament-230610.html

http://www.evayam.blogspot.com.es/2010/06/et-trobo-faltar-300610.html

Son tantes coses que has viscut amb ells que costa molt passar pàgina ja què en tot moment et recordes d'ells!! 

La vida et dona moltes voltes i el que abans tenies  ra tens records!! aquests records sempre intentes que siguin positius i els dolents els deixes a l'oblit perquè no és bó recordar-los!!!!!! 

Vaig estar un anyet recordant-lo i de dol podríem dir!! però sort que després va vindre la Noa perquè em va tornar a portar aquella alegria que et donen ells!!!!!!


Sempre sense donar-te'n els compares però arriba un moment que ho deixes de fer!!!!!!!!! Ara el Dandi és únic i la Noa també!!!!!!!!! totalment diferents i això encara fa que te'n donis compte que pots estimar-los igual amb la mateixa intensitat i de diferents formes.

Bé, solament volia dedicar-te unes paraules Dandi!!!!!!!

Segueixo parlant de tu i recordant-te com aquell gosset perfecte què em va dedicar 17 anyets de la seva vida!!!!!!!!!!  vas créixer al meu costat i em vas fer la persona més feliç ja què la vida al teu costat era fàcil!! sempre estaves en tots els moments que et necessitava i sobretot no em vas decepcionar mai!!!!!!!!!! 

Et trobo a faltar petitet!!!!!!!!!! espero que algun dia ens retrobarem allí on sigui!!!
molts petonetsssssssssssssssssssssss
t'estimooooooooo petitet!!





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats