Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 8 d’agost del 2013

05.08.13 - El meu cumple -



Com passa el temps!!!!!!!!

estava preparant la sorpresa per morcete i resulta que ja estem al meu cumple!! jejeje

ens portem 3 dies de diferència!!!!! ell el 2 i jo el 5!! em fa molta gràcia aquestes curiositats!!

Aquest aniversari vaig poder disfrutar tot el dia amb la meva gent!!!!!!!!!






Al matí amb morcete i després ja amb la meva família!!!!!!!
Vaig poder estar amb els meus germanets i cunyades però sobretot amb els meus nebots petits!!

Quina gràcia fa celebrar coses amb ells perquè ho viuen moltíssim!! jejejeje

Bé, crec que solament fa falta veure aquestes fotikis per veure la carona de felicitat!! jejeje






 I per acabar de rematar el bon dia, quan vaig arribar a caseta em vaig trobar aquest regalet!!!!!!!

que guapet!!!!! m'encanten aquests detalls!!!!!

Així que puc dir que vaig tindre un dia genial, envoltada per la gent que més estimo tant en persona com a la distància ja què vaig rebre moltíssimes felicitacions!!!!!!!

Així què, podem dir que val la pena cumplir anys perquè passes un bon dia!! jejejeje

un petonàssssssssssss bloquet!!



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats