Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 7 d’agost del 2013

Què és la felicitat ????????? imatges que parlen soles!!


Molts cops les paraules sobren!!!!!!!!!!

Crec que aquestes fotos defineixen perfectament la felicitat d'aquests gossets!!!!!!!!!

Quan son lliures son els més feliços del món!!!!!!!

 Molts cops la gent em diu "ostres i cada dia matines??"

I naturalment dic un siiiiiiiiiiiiiii i tant!!!!!!!

I si algun dia m'agafa mandra, em venen aquestes imatges a la meva ment i em falta temps per vestir-me per marxar corrents a la muntanya!!





Val la pena sortir a caminar amb el teu gos perquè ells ho necessiten i veure la seva carona de felicitat no té preu!!!!!!








I si, a sobre, tens sort de trobar més gent amb gossos ja és perfecte perquè la seva felicitat és multiplica!!!!!!!!





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats