Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 16 de gener del 2014

17.01.14 - Foguera de Sant Antoni!!! - FLIX -


Aquest divendres es festiu a Flix ja què és Sant Antoni!!!!!!!!!

i com marca la tradició aquesta nit la gent faran fogueres pels carrers de Flix!!!!!!!!!

Una festa que sempre m'ha agradat però què aquest any me la perdré!!!!!!! :(

Cada any, anava d'invitada per la meva cunyada i germanet, i com no...... del meu amic Amelio i Rafaela!! Amb ells, em sentia com a casa i sempre hi anava perquè m'encanta aquesta festa!! Aquest any desgraciadament no podrà ser!!!!!!!!

és trist però real!!!!!!!! abans la foguera em recordava al meu pare perquè li encantava i quan vivíem al barri sempre estàvem de festa aquest dia!!!!! ara tinc els dos al pensament!!!!!!!! Amelio també li  agradava la foguera perquè disfrutava de la seva família.



Tinc molts records al cap de la foguera i pensant en ell, em venen aquests últims anys; Al no trobar-se gaire bé, sempre estava sentadet i dirigent les obres de la foguera amb l'Àlex!! jejejeje




Hi han imatges que no se'n van i em quedo amb la seva mirada quan contemplava al meu germà i quan parlava d'ell!!! l'admirava i confiava plenament amb ell; sempre em deia "és què l'alex en sap molt!!"; li brillaven els ulls quan parlava d'ell i m'explicava històries, estava super orgullós de tenir-lo a la seva família i per ell, era com un fill més!! i algun cop també li sentia dir "amb ell, aniria a la fi del món" jejejejeje 

Records que sempre son bonics de pensar i compartir-los amb la teva gent!! 

Bé, que vagin molt bé les fogueres a t@ts!!!!!! 


Article interessant de Sant Antoni:

http://evayam.blogspot.com.es/2010/01/la-festa-de-sant-antoni-170110.html




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats