Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 3 de novembre del 2009

Estadístiques del bloc!! cosetes curioses!!

Em fa molta gràcia veure com entra la gent al meu bloc!! és molt curiós!! últimament ja veig que la gent em busca directament a mi!! ja no entren de casualitat!!!!!

per exemple em busquen en paraules com:


  • "eva_yam"
  • "blog cosetess del dia a dia"
  • "COSETESS DEL DIA A DIA"
I també entren gràcies als enllaços dels amics blocaires flixancos!!!! i això vulguis que no, ens fa una cadena de blocs diaris!

Abans feia la ruta de diaris i ara faig la ruta de blocs per veure de què ens informen els amics blocaires! preocupacions, reflexions, notícies, xorrades, història de flix!! tot és interessant!! està bé aquesta estona que perds pels blocs!!
Avui he vist que el nostre amic blocaire Oscar, m'ha afegit a la seva llista de blocaires coneguts! m'ha fet gràcia veure el nom del meu bloc "cosetes del dia a dia"!! jejejeje

després m'ha vingut a la ment el seu article que fa tant de temps va escriure (octubre del 2.005)!!!! Al 2.007, al meu antic bloc, vaig publicar el retall del seu article publicat a la veu de flix!!!!!!!

sense peresa he anat a buscar-lo i l'he tornat a llegir!! cada cop que el llegeixo em fa emocionar! em va agradar molt les 4 paraules que li va dedicar al meu pare perquè es va notar que les va escriure en tot el cor i sobretot es notava que el coneixia!!!!!!!!!!

Gràcies Oscar!!!



Un petonàsssssssss bloc!

1 comentari:

enric ha dit...

Quin article més bonic!!!!Em va fer molta il·lusió llegir-lo i ara tornar-lo a trobar me'n ha fet molta més.
Una abraçada!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats