Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 18 de gener del 2010

Felicitats Dandi!! 18.01.2010!! 17 anyets!!

Avui el meu Dandi fa 17 anyets!! que fort!! no sabia si arribaria al seu cumple però de moment aguanta!!!!!!

Avui li hem fet aquest pastís especial, amb el seu número!!! jejejeje
I després li he intentat fer una fotiki però no és deixava!! s'ha fet vellet i no està per històries!! jejeje

Imagina't!! n'hem passat de molts colors junts!!!!! tenia 16 anys quan el meu germanet va arribar amb el dandi a casa!!!!!!!!!
Amb aquesta foto estava amb el cabell curt!!!!!! i de festa! jejejeje
Que puc dir del meu gosset!!!!!!!! que me l'estimo moltíssim i que ha estat el millor gosset que he tingut!! el caràcter dels gossos d'aigua son genials!! alegres, carinyosos, fidels, actius, intel.ligents!!
El dandi sempre ha estat molt alegre, molt juganer!!! super carinyós amb tota la família!! apart que sempre ha esta molt sa!!!
Ara la vellesa ja es comença a notar! porta dos anyets que ja no és el mateix!! està sordet, té una mica artritis!! i és nota que pateix una mica!! però tot i així, no perd el somriure!!!!!!!! i sempre té una carícia per tu!!!!!!!!
FELICITATS DANDI!!!!!!!!!!!!!!!
molts petonetssssssssssssssssssss

2 comentaris:

enric ha dit...

Felicitats Dandi!!!
17 anys, quin munt!!!
Recordo que feia molt poquet que ens havia deixat el Goofy i la mama deia que mai més voldria un gos a casa. Aquell dia vaig anar a Reus al metge amb el papa, i al passar per davant d'una botiga vaig veure un gosset precios que em mirava. De seguida vaig trucar a la mama preguntant.li si podia comprar-lo i em va dir que NOOOOO!!!!. Be, nosaltres vam tornar a casa i en arribar, ella buscava el gosset. Em va tornar a esbroncar però aquest cop, per no portar-lo. O sigui que sense perea vaig agafar el cotxe i cap a Reus a buscar-lo.I ja fa 17 anyets que el tenim amb nosaltres !! Es molt guapo!

eva_yam ha dit...

jajajajaj si si!! jo també me'n recordo!! vaig estar una setmana sense mirar-me al dandi perquè em semblava un pecat tornar a tindre un gosset mentre encara estava ploran al Goofy!! però el dandi em va robar el cor!!!

son molts anys amb ell, compartint tants moments!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats