Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 15 de gener del 2010

Una abraçada!!! el millor regal del món!



L'any passat una amiga meva es va apuntar a un curs molt interessant de Kracres!! Em va explicar que no coneixia a ningú i un dels exercicis més curiosos que van fer, va ser fer-se una abraçada!! Es van posar tots en cercle i es van dedicar a fer-se abraçades!! Va tindre moltes sensacions; amb alguns no sentia res de res, amb altres sentia alegria, amb altres ganes de plorar!! Cada persona li va donar una energia diferent!!!!!!

Sembla mentida però les abraçades és l'expressió més maca que podem tenir les persones!!

No sé, si ens posem a imaginar, em faig moltes preguntes:

- A qui li fas una abraçada??? O quan la fas???????? En quin moment??? Molt sovint?? Poc??? Als bons moments?? Als dolents??

La gent no ens fem abraçades, petons els que vulguis però aquests son freds!! Almenys per mi, no sóc una persona "besucona"

En canvi m'analitzo a mi mateixa i les abraçades que faig son sempre amb la mateixa gent!!! La meva mare i amb morcete!! Son costums que tinc i la veritat és què la sensació és maquíssima i em plena moltíssim!!!!!!!!

Ara també li faig abraçades a la meva amiga, em dona molta energia positiva!! Perquè dessprés de què m'expliqués les vivències al curset que va fer li he agafat carinyo al significat de les abraçades!!!!!!!!!! Aquestes sensacions que tens, son importants!!

A la resta de gent normalment no els hi dones!! Fent memòria, solament recordo abraçades en moments dolents!!!!!! Quan es mor algú!!!!!! És així de trist!! Em ve a la ment les últimes abraçades que he fet: a la Elia, al meu amic Rodri, a la Bianca, a la Cristina, i la resta que em venen a la ment son els moments tristos que vaig viure amb la meva família quan es va morir el meu pare!! La gent no tenim costum de donar-nos una abraçada en moments normals!!!!! Quina peneta, no??
Però pensant en abraçades en moments positius, aquest nadal la Elissss va fer un detallet a tots els amics!! Ens va regalar una targeta!!!!!!! La vaig escanejar perquè és el regal més original i més autèntic que m'han fet mai!!!!!

Com parlava anteriorment de les persones, alguns saben demostrar més el carinyo i d'altres son més vergonyosos!! Al veure les targetes, de les 7 persones que estàvem allí, tots vam reaccionar diferent!!!! El primer va ser riure molt i després la reacció de fer-se una abraçada espontània va ser de tres!! La resta, per vergonya, van espera que fossin els altres que donessin el primer pas.

I naturalment com què el regalet em va agradar molt, el vaig posar en pràctica amb la meva família!!!!!! Em vaig preparar unes quantes targetes i el dia de cap d'any les vaig regalar a tota la family!! Érem 20 persones!! Així que us podeu imaginar........ 20 abraçades!! Jajajaja

Un per un vaig anar passant per donar-li una abraçada!! La veritat és que em van sorprendre!! Em feia vergonya regalar la targeta però vaig pensar que m'ompliria molt!! I vaig encertar!! els mes seriosos em pensava que reaccionarien passant de mi i del meu regalet tonto però no, tot el contrari!!!!! Tothom va reaccionar positivament!!!!! Em van sorprendre!!

Vaig riure molt i també vaig passar una mica de vergonya perquè sóc una mica tímida!! Jajajaja
Però totes les abraçades van valdre la pena!!!!!!! Em vaig plenar d'energia positiva!!!!!!!!

Gracietessssssssss elisssssss per aquest regalet!!!!!!!!!

Si algun dia, no sabeu quin regal fer............ regaleu una abraçada!!!!!!!!! Val la pena!!!!!!!
I pensant amb les abraçades que vaig fer, m'ha vingut a la ment que algú em va fer una fotiki!! jajajajaj
Elisssssssssssss ens va fer una fotiki a l'abradaça que em va donar Mònica!! jejejeej
I el Tato Enrique va fer una fotiki mentresss li feia una abraçada al Tato Alex!!! la veritat és que vaig riure molt!!!!!! jejeje
Un petonàssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats