Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 3 de maig del 2010

Felicitats Mama!!! 02.05.10


Ahir va ser el dia de la mare!!! I com no, la meva mare va rebre les felicitacions dels seus fillets!!!!!!!!! Estava contenta ja què tots vam pensar amb ella i la vam anar a felicitar!!

Aquest any he fet la petita errada de no comprar-li res ja què no hi vaig caure que el dissabte estava tot tancat!!!!!!!! Però per mi el més important és haver pensat en felicitar-la!!!!!!!

La vaig felicitar d'una manera especial!! Em vaig posar un llaç al cap, d'aquells de regals, i la vaig fer tancar els ulls!!! I li vaig dir "felicitats mama, aquest es el teu regal" jajajajajaja
I encara se'n riu ara!!!!!!!! No s'ho esperava!!! Però com diu la meva mare l'important es pensar en ella i no pas comprar-li alguna coseta!!

Que puc dir de la meva mami??? Per mi ho és tot!!!!!!!!! Com diria molta gent, "sóc mamera" n'estic molt de la meva mare i sobretot podria dir que sempre ho estat però des de què em falta el meu pare, encara ho sóc molt més ja què la necessito al meu costat per ser feliç!!

La vida ens ensenya moltes coses i sobretot quan passes algun mal moment te'n dones compte de l'important que arriben a ser les persones per tu, sobretot la família. Suposo que no ho valorem prou fins que no ens passa alguna cosa que et fa despertar.

Des de què es va morir el meu pare, he canviat bastant i valoro molt més les coses que abans potser no li donava importància i sobretot intento viure molt més els moments i la companyia de la gent que m'omple!! I una d'elles és la meva mare, m'encanta poder parlar amb ella i sobretot compartir els meus redords i vivències amb el meu pare ja què a totes dues ens omplen moltíssim parlar d'ell.

No puc dir res negatiu de la meva mare, tot el contrari per mi és maquíssima i me l'estimo moltíssim i n'estic molt d'ella. Pensant en ella, m'ha vingut totes aquestes cosetes que li diria:

M'agrada compartir la meva vida amb tu!!
m'agrada gaudir de la teva companyia!!
m'agrada estimar-te
m'agrada protegir-te
m'agrada fer-te enfadar
m'agrada fer-te riure
m'agrada plorar amb tu
m'agrada fer-te abraçades
m'agrada parlar amb tu del papa perquè se que ets feliç parlant d'ell
m'agrada passejar amb tu
m'agrada compartir els silencis amb tu
m'agrada tenir-te al meu costat!!!!
T'ESTIMOOOOOOOOO MAMA!!!!!!!!!

1 comentari:

enric ha dit...

Aiiiii!!! la mameta!!!!!Que puc dir d'ella si jo sóc també molt marero!!
Una abraçada!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats