Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 24 de maig del 2010

Teatre!!!!! Er Portico de la Gloria!! 21.05.10 - FLIX -

Que dir del Jordi L.P.!!!!! genial!!!!!!!!!!


em va agradar molt!!!!!!!!! un gran treball!!!!!! diferent al què havia vist d'ell!!!!!!!!!! ún crack per aprendre's tota l'obra!!


Els primers cinc minuts em vaig sentir una mica fora de lloc ja què no li acabava de trobar el punt però després em vaig posar dins dels seus monòlegs i em va encantar!


Vaig riure molt i durant una hora vaig estar caminant amb ell i els seus personatges!!!!!!! jejejeje



tot un èxit de públic i la gent va sortir amb un bon somriure de l'obra!!!!!


Val la pena anar-la a veure!!! us la recomano!!!

Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats