Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 24 de desembre del 2007

El meu article a la Veu de Flix!!

El passat 12 de novembre vaig escriure un article al meu bloc que parlava de la inauguració de l'ascensor de la Unió Social de Flix.

Un dia parlant amb la meva mare em va explicar que a la veu de Flix del mes de novembre no parlava d'aquest acte i que era una pena que no es fes cap comentari sobre aquest.

Així que em va passar pel cap publicar-lo; ho vaig preguntar a la family per saber que en pensaven i tots em van animar a fer-ho.

Solament vaig fer un parell de retocs a l'article amb l'ajuda de la meva germana i el vaig enviar.

La veritat es que m'ha fet molt il·lusió veure'l publicat a la revista local, és el meu primer article que publico i no descarto la idea de fer-ne més.

Bé, aquí el deixo per a compartir-lo amb el meu bloc ja que és el pare d'aquest article!! Jejeje

un petonàsssss bloc!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats