Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 14 de desembre del 2007

Una partida al Paintball!!! 06.06.07

El passat dia 6 vam anar a jugar una estona!! Jejeje
si si ho heu sentit bé!! A tirar tiros!!
31 anys i encara estic jugant! Jajajaja

Ara ja puc dir que he provat aquest joc que s'ha posat de moda, el Paintball

Va ser el cumple del Jordi, l'amic de l'Alex i la Raquel va pensar que això del Paintball al Jordi li feia molta gràcia i va fer una crida als seus amics per tal d’organitzar 1partida el dia 6.

Així que vam ser 14 persones!! Deu ni do!! Vam anar a Vilabella, un poblet que està aprop de Perafort! (està perdut per la muntanya)

Ens vam perdre un parell de vegades per dins del poble ja que estava molt mal indicat però finalment ho vam trobar.

Van fer dos grups i vam anar per les 4 zones que havien. Va estar bé, era molt distret i la veritat es que feies exercici i tot.

Si sóc sincera, no hi tornaré!!! M'ho vaig passar bé però no em diu res, apart vaig acabar amb el cul morat! Jajajajajaja

Vaig rebre 4 tiros!! Dos al costat dret del cul i els altres dos a l'os de l'alegria!! Al mitg del cul!!!!

Em van dir que no feia gaire mal però ara us puc dir que SI!!!!!!! Si fa mal però és més aviat al moment i després et passa!!

En resum que les noies vam rebre totes i els nois poca cosa encara que amb algun li vam donar; tal i com vaig dir abans de començar, els grups els vam fer malament, haguéssim tingut de fer nois i noies junts per tal de ser tots iguals ja que vulguis que no, les noies som més parades.

Pos eso!!!!!!!!!! Aquí us deixo la foto del dia del Paintball!!
Un petonàssssssssssss bloc

ahhhhhhhhhhhhhhhh i un consell!!!!!!!
Si algun dia aneu a jugar-hi............ aneu ben preparats de roba!!! amb el mono que et deixen no et protegeix per res, solament per no tacar-te la roba!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats