Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 13 de desembre del 2007

L'Isidro!! Un boc maquíssim!!

La setmana passada vam estar a una casa rural d'Arbúcies, Mas Mengol i vaig conéixer a l'Isidro!! Vaig riure molt mentres el van treure a donar-li de menjar.

L'isidro és una cabra, bé més aviat és diu "Boc"; el boc és el mascle de la cabra i també se l'anomena cabró.

(Popularment i en un sentit figurat, també se li diu boc o cabró al marit d'una dona que li és infidel.)

Va ser el protagonista de la tarda ja que era molt actiu i no parava de donar voltes!! Apart, és veia perfectament que li tenien un carinyo especial.

Segons em va explicar l'amo, l'Isidro sempre està content i per demostrar-ho, quan li donen de menjar sempre es posa a dos potes!!

Aquí us deixo el vídeo que vaig gravar amb la càmera de fotos!! vaig tindre sort i el vaig gravar mentre s'aixecava!! jejeejejej

Bé, demà ja posaré les fotos de la ntra. escapada rural de dos dies!!




www.Tu.tv

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats