Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 15 de setembre del 2008

Viatge a Venecia!!




Estic preparant un article del meu viatge a Venecia i també les fotikis!! però en vaig fer tantes que em costarà fer el muntatge!! les voldria posar totes però son massa fotos! en total hem vam fer 488 fotikis! jejeje massa fotos pel muntatge!!



A veure si em dona temps i aquesta setmana poso el muntatge!! de moment deixo aquestes fotikis per a què no t'avorreixis bloquet!!
Un petonàssssssss bloc!!

1 comentari:

enric ha dit...

quin munt de fotos!!!! i a més vas gravar???? be, imagino que vas poder veure algunas cosa entre foto i foto, no?

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats