Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 10 d’octubre del 2008

Boira negra!! Flix!! - fàbrica de flix - la colonia fàbrica -

He mirat a veure si estava posat el capítol a la web de tv3 i he tingut sort!! jejeje

Aquí deixo el vídeo on explica la història de la colònia alemanya! per cert, surt gent de flix i fotos del barri!! fins i tot surt el meu carrer! m'ha fet molta ilu veure'l !!

"Boira negra - 08/10/2008
Capítol 3: Colònia Alemanya
Al voltant de la fàbrica electroquímica de Flix s'hi estableixen les famílies dels treballadors i enginyers arribats de l'estranger. S'hi crea una colònia alemanya, que rep una important influència del nazisme. Alguns dels nens de la colònia estudien al Col·legi Alemany de Barcelona. Allà comparteixen aules amb nens catalans, de famílies que admiren l'organització de l'estat alemany. Jordi Pujol i Esther Tusquets expliquen la seva experiència com a alumnes d'aquest col·legi."


Pos eso!!!
un petonàsssssssssss bloc!!

2 comentaris:

Laia ha dit...

Eii!!
Menos mal que he fet una ullada al teu bloc, perquè vaig estar mirant el capítol per internet però vai arribar tard a veure tot lo de Flix i els flixancos!
Quina gràcia tio!!
Un besitet

eva_yam ha dit...

gràcies laia per entrar al meu bloc!! m'alegro que t'hagi anat bé el meu link! jejejeje

que vagi molt bé per Leeds! ja entraré al vtre bloc!!
un petonàssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats