Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 29 d’octubre del 2008

ja no tinc la meva yam!! Divendres 24.10.08

Bé, em fa peneta escriure aquest post però no puc deixar passar aquesta notícia ja què és una cosa important per mi.

Ja no tinc la meva meva virago!! l'he venut!! pobreta!!!!!!!!!

Després de dos anys donant-li voltes em vaig decidir a posar-la en venda! últimament no l'agafava i em feia pena tenir-la tancada al garatge ja què ella és mereixia sortir de tant en tant.

Per tant després de 8 anyets amb la seva companyia l'he deixat anar!! Ha estat una bona companya de viatge i puc dir que mai m'ha donat cap ensurt!! és una moto maquíssima i la trobaré a faltar!!

De totes formes he de ser realista, és el millor que he pogut fer!! últimament sempre que sortia ho feia amb la bandit de l'àlex, anant de paquet i això em va fer plantejar-me el fet de vendre-la!!


Hi han molts moteros que diuen que anar de paquet no els hi agrada i que no en sabrien però jo puc dir que també m'agrada anar de paquet. També he de dir que no aniria en qualsevol, per anar de paquet has de tenir molta confiança amb la persona i naturalment t'ha d'agradar la seva manera de conduir. Solament he anat amb tres persones de paquet i les tres m'encantaven com portaven la moto!! (un d'ells és el tato, el culpable de què m'agradin les motos) i sempre he dit el mateix, abans de pujar a la moto d'algú t'ho has de pensar dues vegades o almenys l'has tingut de veure com porta la moto!!


Amb aquest sentit he fet sort ja què m'encanta com porta la moto l'alex i això ha fet que també prengui aquesta decisió.

Així que, ara sóc motera passiva!! o més aviat diria que vaig de paquet! o més aviat podria dir que segueixos sent motera ja que no tindre moto no significa que hagis deixat de ser-ho!! solament t'has de sentir motero!! t'ha d'agradar tot el món que envolta a les motos!!


Apart, tampoc em tanco en banda!! qui sap, potser em compro una altra!!

Ara mateix em dic que no però no descarto la idea!! la vida dona moltes voltes.
Això sips, em compraria una amb més potència ja que aquesta era una 250 i per carretera li falta potència!! després hauria de decidir si me'n vaig cap a les customs o alguna petita de carretera!! però suposo que els ulls em marxarien cap a una custom! ja que m'encanten l'estètica!!

Bé, ja ho veurem!!! de moment ja estic bé així!!!
Solament li volia dedicar aquest article a la meva yam!!!!!!!!!!!
Et trobaré a faltar petiteta!!!!!!!! espero que el pròxim amo et cuidi tant com jo!!
Un petonàssssssssssssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats