Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 20 d’octubre del 2008

Sortida al camp, Diumenge 19 d'octubre 2.008

Ahir vam decidir que a la tarda aniríem a caminar una estona!!! Feia temps que ho dèiem però sempre ens agafava mandra!! Ahir per fi ho vam fer!!!

Vaig voler fer una ruta que feia molt de temps que tenia ganes de fer!! Anar al meu antic mas!! Des de què el vam vendre que no hi havia tornat i em feia gràcia anar a veure'l i recordar els vells temps.

Vàrem baixar cap al barri i després vam anar pel mig de la muntanya!! Vàrem seguir tota la sèquia del barri, fins arribar a l'aubal de Flix!! Em pensava que pot ser no me'n recordaria del camí però per molt que passin els anys aquests camins sempre et queden!! La meva infància la vaig passar al barri i aquestes rutes les vaig fer molts cops amb les meves amigues d'infantesa.
El camí de la sèquia he de dir que és preciós de fer ja què estàs en plena natura però quan arribes a l'aulbal et sents trist de veure com ha quedat tot allò!!

Ara han posat unes reixes per a què no hi entri la gent ja què està en molt mal estat!! No en queda res d'aquesta masia!! I mira que era maca!!!!!! Tot està en ruïnes! Al seu dia van dir que havia un projecte per remodelar totes aquestes instal.lacions però no s'ha fet res de res! I mira que seria un lloc maco de visitar!! És una llàstima!!

Bé, un cop feta la parada obligada vam seguir per aquells camins fins trobar el camí que anava cap al meu antic mas. Vam anar parant per collir "romé" i timó ja què la meva mare me'n va demanar!! I per fi, després de fer unes quantes passes, vaig veure de lluny el meu mas!! Em va fer molta ilu veure'l!! Això sips, com més ens apropàvem ens quedàvem sense camí!! Estava fet pols el camí i no diguem els voltants del mas! Estava super deixat!! Es notava que allí feia temps que no hi anava ningú!!
Ens uns minuts em van vindre molts records al cap!! Els cops que vam anar amb aquell mas a treballar!! A fer ametlles i olives!! I naturalment aquells esmorzars tant bons que preparava el meu pare i la meva mare!! Realment aquell temps feies vida al camp! Sabies el que era matinar i anar al camp per ajudar al teu pare!!
Els records que em venen ara són tots maquíssims ja què son estones que has passat amb la família i saps que tot allò et va ajudar a saber valorar moltes coses i sobretot a créixer com a persona. Naturalment amb aquell moment, no en tenies ganes de matinar i anar al camp a treballar!! I sé que anàvem "refunfunaynt" i amb ganes d'acabar abans de començar la feina! Jejejeje Però aquell esmorzar tant bo i les estones divertides amb la família era el millor del dia!!

El que em vaig quedar més sorpresa es que els nous amos van treure una de les coses més maques que tenia el mas, "la nostra pedra"!! al lateral del mas hi havia una pedra gegant amb la qual ens hi passàvem hores jugant i sentats allí!! Em fa fer pena no veure-la!!! I la gran pregunta que em vaig fer , tant els molestava la pedra¿¿¿¿¿¿¿ vaja gent!!!
Aquesta trobada amb els meus records d'infantesa em va agradar! ahir era un dia trist i anar al mas em va fer sentir millor!! ahir dia 19 d'octubre va fer tres anyets que va marxar el pare i un dia així sempre el tens a la ment!! em va agradar estar allí ja què em vaig sentir molt més aprop d'ell!! Sé que a ell li hagués encantat saber que vaig fer aquesta sortida ja què ell n'estava orgullós del seu mas i ho recordava amb molt de carinyo les hores viscudes allí amb la seva família!

Bé, aquesta va ser la ntra excursió que vam fer ahir!! Vam passar una estona molt maca pel camp!! Espero que ben aviat tornem a fer una altra ruta pels termes de flix!
Un petonàssssssssss bloc!!
Aquí deixo les fotikis que vaig fer!!

1 comentari:

enric ha dit...

Un raconet molt bonic i una sortida per l'aubal en plena natura. El mas és veritat que esta molt deixat i quan recordes lo ben cuidat que el tenia el papa, doncs et fa una mica de ràbia. Com tu ben dius, moltes estones bones passades en aquell mas, encara que el matinar, passar fred i treballar, era una mica fotut. Però ara vist de lluny, és veu d'un altra manera.
Una abraçada!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats