Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 5 de novembre del 2008

Dimecres 05.11.08!! Felicitats Teta!!

Avui és un dia especial per la ntra. family!!
Avui fa anyets la meva germaneta gran!!!!!!!!! i com era d'esperar li havia de posar un post per ella!!!!!

Felicitats Teta!!!!!!!!!!!!

espero que passis molt bona dia encara que sigui treballant!!!!!!!!!!

Molts petonetssssssssssssss festius!!!!!!!!!!!!

T'estima la teva germaneta petita (alias la predi) jejeje

1 comentari:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies! La veritat és que estic passant un bon dia, molta gent que m'estima ha recordat el meu aniversari, fins i tot el meu fillol des de Romania, he rebut moltes trucades i felicitacions i això em fa sentir força bé.
La teta.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats