Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 7 de novembre del 2008

Una altra bufanda!!!!!!!!!! 06.11.08

Ja tinc una altra bufanda feta!!!!!!!!!!! aquesta és petitona en comparació amb la resta que tinc!!!!!!!!!
La meva amiga Maite em va regalar dos cabdells de llana molt xulosssss per fer els meus muntatges raros i al final m'he decidit per fer una bufanda petita!!!!!!!!

Ahhhhhhhhhh i la meva mare em va donar la idea de fer aquest petit forat per tal de donar-li una forma original!!!!!!!!! la veritat és que ha quedat força bé! el que més m'agrada és el tacte que té aquesta llana!!!!!!!! ummmmmmmmmm
pos eso!! que ja en tinc una altra !!!!!!!1
un petonàsssssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats