Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 23 d’abril del 2009

Felicitats Morcete!!!!!!!!!!!!!! 23.04.09!!

Avui és un dia romàntic !!! ja què és un dia que és la gent es demostra amb un detall l'amor que es tenen!! peròsssssssssssss si una cosa està clara és que no necessitem tenir un dia per demostrar-nos l'amor!! s'ha de saber demostrar al dia a dia!!

Aquest any, he tornat a buscar alguna poesia d'aquestes tant maques que publiquen els meus amics de la web relatsencatala.com!! autors anònimsssssss que desprenen un llum impressionant! et deixen sense paraules!!!!!!!!

Aquí deixo aquest escrit d'un dels meus autors preferits!!!! els hi dedico al meu morcete!!!!!!!!!!!!!
T'estimo mua!!
____________________

Són maneres (un relat de Nostalgia - 13.09.05)

Puc fer moltes coses per demostrar-te,
mostrar-te que t'estimo,
perquè amb el meu amor
l'únic que puc fer és estimar-te.

Quan estem junts, sols
et miro, et beso
tota la resta desapareix,
només hi ets tu, jo, els dos...

La meva pell en contacte amb la teva
m'abraces...t'abraço,
entre els teus braços em sento protegit.

Són maneres de demostrar-te que t'estimo,
maneres de dir-te que et necessito.

Segueixo vivint aquest somni
on els teus ulls brillants com estrelles,
m'iluminen el camí quan totes les altres llums s'apaguen.

Desitjant no despertar mai...
Són maneres de demostrar-te que et necessito,
maneres de dir-te...T'estimo.

_________________

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats