Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 9 de setembre del 2010

No tinc temps!!!!!!!!!!! :(



Holessssssssssss bloquet!!!

Em sap molt de greu no poder escriure i explicar-te cosetes i posar-te al dia de tot però la veritat és què no tinc temps de res!!!!!!!!!!

Estic amb els preparatius de la boda i no dono per més!!!!!!!!!!!

Em sap greu no dedicar-te els meus cinc minuts diaris a cuidar-te i estar per tu però ara mateix, tinc moltes cosetes al cap!!!!!!!!!

Un petonàsssssssssssss bloquet!!!!!!!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

bueno la boda no coment que no me mola ja saps, el viatge disfrutal i passau molt be, no parlos en desconeguts, mira al creuar, no et tragos la pulsera i portat be ahh! no facis re que jo no faria.ADEU....RADIOPATIO

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats