Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 10 de setembre del 2010

V'sssssssss a t@ts!!!!!!


Em sap greu abandonar al meu bloquet durant un mes però una no es casa cada dia!! jajajaja

Suposo que aquests dies no escriure gaire cosa o si!!!!!!!! però no ho conto!!!!!!!!! intentaré connectar-me algun dia i posar alguna coseta però segurament optaré per disfrutar de les meves supervacances!!!!!!!!!!!jejejeje

La veritat és que mai he fet tants dies seguits i em fa gràcia solament de pensar-ho!!!!!!!!!!!

Tinc ganes de disfrutar d'aquests dies del preparatius, tinc ganes de disfrutar del bodorrio i celebrar-ho amb tota la meva gent!! em sap greu perquè faltarà gent que em feia il.lusió que vingués però les circunstàncies de la vida de vegades no t'acompanyen!!!!!!!!!!

Què mésssssssssssssssssssssssssssss, espero aquell dia no plorar gaire!! jejejeje
Solament de pensar amb tot el que vindrà i què les emocions estaran a flor de pell, crec que serà evident que alguna llàgrima vingui!!!!!!!!!!!!

Bé, solament em volia acomiadar del meu bloquet i de la gent que de tant en tant entreu a visitar-lo!!!!!!!!!!!!!!!!


Fins la tornada!!!!!!!!!! ja us explicaré més cosetes del meu dia a dia!!!!!!!!!!!!


Un petonàssssssssssssssss i una abraçada ben forta!!!!!!!!!!


6 comentaris:

eva_yam ha dit...

Com què he borrat la posició de l'article posa el comentari que m'havien posat:



Anònim ha dit...

tema boda paso que ja saps que no m'agrada gaire este rollo, tema viatge disfrutal molt, sobretot para compte, mira al creuar, no parlis en desconeguts, i no et tragis la pulsera ja jaja aahhh! i no facis res que jo no faria,ADEU... raidopatio
10 de setembre de 2010 10:48

eva_yam ha dit...

jajajjaja gracietessssssssss radiopatio!! o sea.......... que puc fer de tot!! jajajaja

fins la tornada!!!!!!!! encara que no siguis d'aq rollo, t'envio molts petonetsssssssssssss i una abraçada!!! jejejeje

Anònim ha dit...

me tornaras loca perque te le tornat a escriure perque em pensava que havia fet alguna animalada de les meues, jo dia le borrat le fet desapareixer i eres tu ale

eva_yam ha dit...

jajaj és què no tenia intenció de posar cap article i al veure tantes activitats a flixxxxxxxxxxxx m'he dit no puc faltar!! jeejejje
i he copiat aq article aquí per posar-lo l'últim!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

felicidades guapetona espero que sea el mejor día de tu vida.
Espero que la felicidad con tu pareja que tienes ahora te dure hasta que puedas hacer las bodas de oro.

¿Donde te casa? ME GUSTARIA VENIR A VERTE

UN BESOTEEEEEE

olga pasarrius llop ha dit...

SOY OLGA

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats