Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 21 de gener del 2011

Obres d'art a Flix!!! 20.01.11

Ahir vam sortir a caminar i em vaig pendre la càmera!!!!!!!! llàstima que començava a ser de nit i no vaig poder fer les fotikis que volia però vam quedar molt bé!!!!!!!!!

Feia dies que volia fer aquestes fotos ja què és una passada el resultat final del treball d'aquest grup de joves!!
Aquestes obres d'art les tenim baixant la costa de les escoles i val la pena parar-se a contemplar-les perquè son maquíssimes!!

No sé qui son però des d'aquest bloquet els felicito pel seu treball!!
Aquí us deixo les fotikis que vaig fer!!






1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo se qui los ha fet aquests graffittis....Anna mendez i el seu novio!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats