Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 31 de gener del 2011

Senderisme per Flix!! l'aubal 29.01.11

Dissabte tenia mono de sortir per la muntanya però no vaig trobar companys per anar-hi així que vaig decidir anar a buscar el meu amiguet Buck i vaig anar a fer senderisme!!!!!!! jejejejeje

Vaig triar la zona de l'aubal ja què és molt tranquil.la i generalment no et trobes gaire gent.

El buck es va portar de conya i vam tindre temps de jugar una estona!! feia molt bon temps!!!!!!!!!!

Aquí deixo les fotikis que li vaig fer!!

3 comentaris:

Jaume Masip Llop ha dit...

Igual vàrem estar a punt de trovar-nos, les fotos dels pins són de dissabte per la tarde. quan vaig passar per l'aubal serien potser les 4 o 4.30 h.
Salut

eva_yam ha dit...

ja he vist les teves fotikis,son una passada!!

jejejej posss jo estava allí!!! vaig estar de 4 a 5 per la zona del mas trencat!!! (on es veuen les fotos de la fàbrica)

gràciessssssssss per escriure!!

enric ha dit...

Que boniques les fotos!!
Evidentment te les còpio per fer un album del buck!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats