Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 9 de juliol del 2012

06.07.12 - gaudint a càmera lenta -

 Divendres després d'uns quants dies sense poder anar a la muntanya vam anar a fer una volta però a càmera lenta!!!!!!!!!! 

Encara estic lesionada del peu i aq setmana no havíem pogut anar-hi!!!!!  
Tenia mono de muntanya però un cop vaig estar allí vaig veure que no podia gaudir com sempre!! això d'anar amb limitacions és una merda, parlant clar!!  em fa ràbia estar així!!!!!!!! :( 






Però com què estava més animada, vaig anar a provar!! xino xano, vam anar fent!! olorant, passejant vam poder gaudir una mica de la muntanya!!




Però anar d'aquestes formes no gaudeixes gaire!  










Em segueix fent mal el peu i això de caminar així et fa patir perquè et fa mal! em vaig voler fer la forta però això no funciona!!!!!!


Apart tot es junta perquè la noa no la puc portar suelta!!!!!! si ella pugués anar lliure com sempre, la cosa seria diferent!!


Però amb el cel no te'n pots fiar!!!!! així que ens toca anar a càmera lenta!! 





Tot i així vaig triar una zona que m'encanta i almenys la vista va gaudir!!!!!!!

una zona de bosquets, on la noa gaudeix olorant ja què passen molts gossets per aquí!!


 I com no, tot el dia està marcant!! jejejej 



Després vam anar a la punta del canó on tens aquestes vistes tant maques!!!!!!!!

llàstima del cablejat que no et deixa fer una bona foto però algo és algo!!

















SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats